زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آزمون 26 مهر 92 قلم چی

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خب تقریبا میشه گفت اولین قدم جدی رو میخوام بردارم فقط رقیب کم داریم (-;

از فردا طبق برنامه آزمون 26 مهر میخونم و بعد از اینکه امتحان دادم ، کارنامه رو اینجا میذارم

من یه روز بعد از اینکه آزمون برگزار شد ، آزمون میدم

چرا؟ چون که واقعا ارزششو نداره بخوام 500 هزار تومن برای فقط آزمون های قلم چی پول بدم (واقعا سال قبل متوجه نشدم پشتیبان یعنی چی؟ از نظر من پشتیبان کسی است که روزهای قبل از آزمون زنگ میزند و میگوید سلام.خوندی؟نخوندی؟ فردا ساعت 8 آزمون داری.بای)

به همین خاطر سوالها رو یه روز بعد آزمون خیلی راحت از سایت کنکور با قیمت 1000 تومن دانلود میکنم و مثل جلسه آزمون ، تستها رو میزنم و درصدهامو براتون میذارم

رقیبان گرامی زودتر تشریف بیارین که امسال ماهی سیاه کوچولو میخواد بترکونه


ساعات مطالعه هفته اول آزمون 27 مهرماه

92/7/6

شنبه: 6:10 ساعت

یکشنبه : 7 ساعت

دوشنبه : 7 ساعت

سه شنبه : 5:15 ساعت

(اصلا خوب نبود.علت:خرید کتاب و ...)

امروز که کتاب فیزیک پیش گاج گرفتم شد 50.000 تومن.باز خوبه پایه رو همون سال قبل ، دست دوم گرفته بودم.با این قیمت ها اصلا نمیشه بری سراغ کتاب ها ):

راستی فردا کم کاری امروز حتما جبران میشه (:

 

 

 

 

نظرات  (۳۲)

من دفعه اولمه میخوام کنکور بدم به شدت استرس دارم

پاسخ:
پاسخ:
ایشالله دفعه اول و آخرین باره.
تلاشتو بکن ، مطمئن باش هر رشته ای بخوای میتونی قبول بشی
سلام داداش گلم خوبی؟چه خبر خوب میخونی؟
انشالله که عالی مث همیشه پیش بری و نتیجه دلخواهتو بگیری
موفق باشی

پاسخ:
پاسخ:
سلام سینا جان
ممنون تو خوبی عزیز؟
آره خدا رو شکر امسال خوب میخونم
سینا این وبلاگت خیلی حالمو گرفت.چرا اینجوری شد؟
ایشالله تو هم موفق باشی
منم بیام؟؟!!

پاسخ:
پاسخ:
حتما
سلام سوالات دوم دبیرستان رو چطور دانلود کنم

پاسخ:
پاسخ:
سالم حسن عزیز
من سوالهای سال دوم رو نذاشتم که
سلام منم امسال سال دومم هست ک پشت کنکورم امسال خیلی امیدوار و جدیم و میدونم ک نتیجه میگیرم امیدوارم شما هم موفق باشی
راستی منم باهات هم عقیده هستم در مورد پشتیبانای بیسواد قلم چی !!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام مهسا عزیز
سال مهم نیست من خودم سومین باره دارم کنکور میدم
مطمئنم که با این روحیه امسال موفق میشی و به هدفت میرسی
بازم سلام به ماهی سیاه کوچولو.یک درخواست اگه میشه یک ساعت دقیق ازاومدنت به وبو بگوکه لازم نباشه من ازساعت یازده ونیم الی دوازده این جاپلاس باشمدرضمن علاوه به منو پردیس نجمه دوست صمیمیمونم میخواد تواین رقابت شرکت کنه البته بااجازه ازشما

پاسخ:
پاسخ:
سلام ارزو عزیز
یه ابزار برای آنلاین یا افلاین بودنم گذاشتم
ایشالله دوباره براتون مسابقه رو میذارم
سلام نتیجه ازمونتون پس کو؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژان عزیز
نمیتونم فعلا آزمون بدم
من امشب ساعت 11 میام
اگ تونستی بیا کارت دارم..

پاسخ:
پاسخ:
شرمنده نبودم
پسر کجاااییییی یتووووووو؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
نبودم ولی دیگه هستم
یعنی استعدادروحیه دادنی .ازفرداشروع میکنم هرجورکه شده دوست دارم یکی ازرقبات باشم .هرشب ساعت 11میام ساعت مطالعه مومینوسم تووبت امیدوارم کارسازباشه

پاسخ:
پاسخ:
خواهش میکنم ارزو عزیز
امیدوارم که تونستی باشی تا الان خوب خونده باشی و تا کنکور هم خیلی خیلی عالی بخونی و به هدفت برسی
به احتمال زیاد خیلی اومدی و من نبودم و شرمندت شدم
موفق باشی
درصدات چند شد؟؟؟؟؟
سلام

پاسخ:
پاسخ:
سلام ساراا عزیز
آزمون ها رو نمیتونم شرکت کنم
سلاممممممممممم واسه شروع عالیــــــــــــــــــــــــــــــه
ایشالله که میترکونی اقای دکتر
من منتظر خبرای خوش و شیرینی هستماااااااااااااااااا

پاسخ:
پاسخ:
سلام نگار عزیز
مرسی از نظرت
ایشالله تو هم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی
مطمئن باش ، حتما
سلام.من تازه باوبلاگت اشناشدم اونم ازطریق دوستم پردیس.قلم چی ثبت نام کردم به خاطرگیرای مامانم.من که هنوزدانش اموزم خیلی سخته که ساعت مطالعه بالایی داشته باشم میشه راهنماییم کنی .

پاسخ:
پاسخ:
سلام ارزو عزیز
الان بهترین موقعیت رو داری تا میتونی ازش استفاده کن.وقتی کلاس میری و فارغ التحصیل نیستی ، خیلی راحت تر میتونی درس بخونی و از معلمات کمک بگیری و رفع اشکال بکنی
سعی کن درسهای امسالتو خوبه خوب یاد بگیری ، درسهای پایه رو هم یواش یواش با آزمون پیش میری و تا بعد عید کامل تمومشون میکنی
زیاد نگران ساعت مطالعه ات نباش.فقط سعی کن هر مبحثی رو که میخونی کامل بهش مسلط بشی
موفق باشی
سلام دوست خوبم.وبت عالیه.منم هستم.از 27ام میام تا جدولتم به هم نخوره....میرم قلم چی.هدفم دندونه...هر جور شده میخوام قبول شم....جمعه میام درصدامو میگم.بعدشم از شنبه ساعت مطالعمو...برا قلم اصلا خوب نخوندم....فعلا.موفق باشی

پاسخ:
پاسخ: سلام عسل عزیز
بچه ها همکاری نکردن و مسابقه رو برداشتم
ایشالله با تلاشت به هدفی که میخوای میرسی
از همین امروز هم واقعا شروع کنی میتونی جبرانشون کنی
موفق باشی
  • ســــــتاره امــــــید
  • سلام .خوبید
    میگما ی سوال شما نمی دونید این سایته کنکور کی و جه مدت بعد از ازمون سوالا رو میذاره؟ کانون منظورمه. فک می کردم امشب سولا را داشته باشم واسه فردا ولی تا الان ک خبری نبوده!!! شاید من بیدا نکردم!!!!!
    راستی ثبت ساعت مطالعه ادامه داره؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام ســــــتاره امــــــید عزیز
    آخرهای شب میذاره برای دانلود معمولا
    آره همون کانون
    لینک خرید سوالها رو بالای پست اولش میذاره
    راستشو بخوای هیچکدوم از بچه ها همکاری نکردن ، دیگه برداشتمش
    ولی تو ادامه بده و سعی کن هر چی بیشتر میتونی بخونی
    موفق باشی



    سلام
    خوبین؟
    امروز عصر اومدم اینترنت و سراغ دفترچه ازمون 91 6 مرداد فک کردم شاید باشه کسی ک منو نجات بده از *استرس*!دیدم بله هس اومدم و وبلاگ شماروپیداکردم و دفترچشم پیدا کردم..استفاده ش خوب بودا قصدش نه!نمیگم برا چی دیگه!
    رفتم شاد کلاس و عذاب وجدان گرفت منو ک چرا تشکر نکردم ..گفتم الان بیا و بگم ازتون ممنونم ک دفترچه ازمونای پارسالتونو گذاشتین..نجات دادین منو..!
    وبلاگتون باحاله

    من اما وقت نمیکنم بیام نت..ساعت مطالعه امروز و یکشنبه م 9.5 بوده امروزم میشه 9.5 الان میرم ک 9.5 کامل شه..
    خوشحال میشم ب سایتمون سر بزنید
    Www.DOWNLOADHI.IR****************

    ب بقیه دوستاتونم معرفی کنید شاید دوست داشته باشن برن
    ما ک خوشال میشیم

    بازم دستتون دردنکنه
    ممنون
    بای
    fhd

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خوشحالم به دردتون خورده
    ساعت مطالعه ات خیلی خوبه ، همینطور ادامه بده
    متاسفانه مسابقه رو برداشتم
    موفق باشی
  • نــرگــس خـــانــوم
  • سلام

    منم نمیتونم آزمون برم...و دونسدامر هم برم

    ولی مث شما میخوام از سایت بگیرم

    ینی به جا روز جمعه همون روز شنبه آزمونمو میدم...

    موفق باشین

    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام نــرگــس خـــانــوم عزیز
    همین که آزمونو میدی خیلی خوبه
    امیدوارم از همین آزمون اول نتایج خیلی خوبی بگیری
    موفق باشی
    سلام مرسی بابت خوش امد گویی.ازمون 12 مهر بد نبود ولی منم مثل شما هدفم 26 مهر اولین رقیبم هم بچه های همینجا هستن به امید تراز عالی.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شیرین عزیز
    خواهش میکنم.ایشالله
    عالیه
    خیلی ممنون

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز
    میخوام این هفته عددهای قشنگی جلوی اسمت باشه
    سلام خوبی؟ من از وبلاگت خیلی خوش اومد راستش منم میخوام امسال کنکور شرکت کنم البته دانشجوی مجازی هستم ولی راضی نیستم فقط ارادم خیلی ضعیفه و راهم مشکله اگه رقیب داشته باشم بنظرم خیلی بهتره برام.
    ازمون های قلم چی تابستون رو که حسابی خراب کردم امیدم به مهر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شیرین عزیز
    خیلی خوش اومدی.ایشالله آزمون به آزمون از این به بعد بهتر میشی
    بنظرم ساعت مطالعه ات رو زیاد کنی خیلی تاثیر مثبتی میذاره.
    من خودم هم سال قبل وضعیتی مشابه تو داشتم ولی نتونستم ساعت مطالعه ام رو خیلی تغییر بدم و نتیجه اش این شد که امسال باید دوباره کنکور بدم ولی مطمئنم تو خیلی خوب میتونی همین امسال نتیجه دلخواهت رو بگیری
    برات آرزوی موفقیت میکنم
    لطف دارین
    خیلی ممنون.انشالله

    پاسخ:
    پاسخ: ایشالله
    الان خوب شده؟
    سلام
    اگه میشه و خودتون میخواین یه اطلاعیه بدین ک کارنامه هر ازمون و میان ساعات مطالعه هر روز رو بیایم اینجا اعلام کنیم تا رقابت شدید تر بشه
    نظرتون چیه؟

    پاسخ:
    پاسخ: سلام مینا عزیز
    با نظرت موافقم.یه قسمت جدید به نام ساعت مطالعه در قسمت سمت چپ وبلاگ درست کردم ، توی نظرات ساعت ها رو بفرستید اونجا ثبت میکنم
    میخوام برای چهارشنبه یه عدد قشنگ جلوی اسم مینا بنویسما
    سلام خوب هستین؟
    آفرییین خیلی عالیه استارتت عالیه;)
    من ک وقتی از مدرسه میام له له هستم:دی
    نمیشه خوب خوند
    اما از اواخر دی ک تموم میشه مدرسه امیدوارم بشه جبران این 6 ماه کرد...
    بغیر از تایم بگو چ مبحثایی خوندی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سارا عزیز
    ممنون شما چطوری؟
    خب تو مدرسه هم بالاخره درس میخونید و ساعت مطالعه خوبی داری.سعی کن وقتی از مدرسه میای یه استراحت کوچولو بکنی بعد شروع کنی درسها رو بخونی.
    اواخر دی تموم میشه !!!!!
    اگه بخوام مبحثی بنویسم خیلی خیلی طولانی میشه ، تازه این هفته ی اول این آزمونه و تا هفته ی سوم باید بنویسم.کلا با برنامه قلم چی دارم ادامه میدم.
    دارم کارام رو رو به راه میکنم
    انشالله شنبه شروع میکنم
    اخه این چند روز کار دارم
    میخونم اما کم
    اما از شنبه میترکونم

    پاسخ:
    پاسخ:
    ایشالله
    سلااااااااااااام
    چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منمممممممممممممممم پایه ی رقابتم.
    امسسسسسسسسال باییییییییییییییییییییییییییییییییییییید بترکونیم
    منم کانون ثبت نام کردم
    اما هزینش رو زیاد گفتینااااااااااا.اینجا 320 تومن هست
    من از شنبه شروع میکنم ب خوندن
    به اممیییییییییییییییییییییییییییید موفقیت

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام مینا عزیز
    مرسی.ممنون
    خوبه یواش یواش رقابت داره شدید میشه
    حتما میترکونیم
    کانون هزینش شهر به شهر فرق میکنه.همونطور که گفتم من اصلا اینجا نپرسیدم هزینه چقدره.فقط دوتا از بچه ها گفتن 500 و 650 تومن.من خبر دقیقی ندارم
    از سه شنبه (امروز) شروع کنی هم خوبه ها (;
    شما هم موفق باشی دوست عزیز
  • ماهی سیاه کوچولو
  • سلام نرگس عزیز
    نظرت خصوصی نبود ولی اینجا جواب میدم که راحتتر باشه
    راستشو بخوای من از اول مهرماه کلا قید موبایلو زدم و الان حتی سیم کارت هم از گوشی در اوردم
    بنظرم همین وبلاگ خوبه ، بیا اینجا بچه ها هم هستن یه محیط رقابتی سالم میتونیم داشته باشیم
    امیدوارم برات مقدور باشه بیای
    موفق باشی دوست عزیز
    سلام دوستان منم پایم!تابستون قلم چی میرفتم ولی هزینش 650میشد و اصلانم ارزش نداشت ولی به هرحال تونستم طی تابستون سال دوم وسوم رو دوره کنم وتقریبا راضی ام!
    حالام بیاین باهم این وقت باقی رو بکوب بخونیم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شیوا عزیز
    بنظر میاد یه رقیب خیلی خوبه دیگه به جمع مون اضافه شده
    650 !!! وای چقدر زیاد شده
    خوشحالم تونستی تابستون پایه رو دوره کنی ، مطمئن باش خیلی کمکت میکنه
    موافقم 100%
    سلام آفرین شروع خوبیه ولی باید ساعتتونو بیشترش کنید البته برای شروع عالیه فقط همین طور که ساعتاتونو میبرید بالا حواستون به کیفیت مطالعتونم باشه ضمنا امسال چون توی خونه اید حتما ماهی یک بار یه روزو برای تفریح بذارید که خسته نشید آزمون 26مهرو حتما میام میبینم یادتون باشه عالی بدیدشما با رقیباتون چک کنید منم گام به گام شما رو با خودتون چک میکنم دکتر خوبه هر آزمون باید بهتر از قبلی بشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دکتر روژان عزیز
    چشم ، حتما سعی میکنم یواش یواش ساعت مطالعه مو ببرم بالا.البته نه مثل دفعه قبل که خیلی سریع برگشتم سر جای اولم (;
    این آزمونو باید واقعا خوب بدم چون خانم دکتر عزیزمون + سینای عزیز و بچه های دیگه نتیجه رو میبینن و باید کلی آبروداری کنم
    واقعا ممنونم از اینکه گام به گام تا کنکور باهام هستید.مرسی
    سلام عزیزم
    ممنون از راهنمائیت
    درصدو ک خودم بلدم بحسابم!منظورم ارزش درصد براساس درجه سختی سوالاس ک ب تراز برمیگرده.
    موفق باشی:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شقایق
    خواهش میکنم
    حدس میزدم بلد باشی ، گفتم بنویسم که اگه کسی بلدنیست و این نظر رو میخونه یاد بگیره
    موفق باشی
    سلام
    400تومنه نه500تومن!
    اگه یه هفته پیش میثبتنامیدم 40تومن کمترمیدادم!
    تو1سال چن بار تغییرقیمت دارن آخه!؟
    کدوم سایت دقیقن میذاره؟چه خوب ک میذارن!
    من هنوزثبتنام نکردم ولی برنامه روگرفتم
    فعلن ک مهمون داریمو ساعتای درس خوندنم خنده داره ولی از3شنبه منم پایه م برا رقابت!
    بنظرت اگه مامانم نخاس ثبتنامم کنه منم دان کنم سوالا رو؟
    آخه اینطوری ک کارنامه نداری؟تراز؟
    پشتیبانش برام مهم نیس ولی مهمه ک با ترازش بفهمم درصدای این درس این آزمونم درمقایسه با بقیه چطوره.سوالاشم خیلی مهم نیس ولی تراز ودرصد خعلی مهمه.
    بهرحال..
    موفق باشی:)

    پاسخ:
    پاسخ: سلام شقایق عزیز
    هزینه ثبت نام تو شهرهای مختلف با هم خیلی فرق داره.این قیمت هم از یه نفر شنیدم چون خودم نمیخواستم ثبت نام کنم اصلا نرفتم دنبالش
    سایت کنکور میذاره konkur.in
    خوشحالم که از سه شنبه یه رقیب جدی دیگه به رقبا اضافه میشه
    من هم سال قبل خیلی تراز و رتبه برام مهم بود و ثبت نام کردم ولی اصلا به اون اهدافی که قبل از ثبت نام فکر میکردم نرسیدم.پیشنهاد میکنم اگه واقعا پایه خوبی داری ثبت نام کن وگرنه تصمیم با خودته
    برای تراز واقعا کاری جز ثبت نام و تقبل هزینه اون نمیشه کرد ولی برای درصد راحت میشه درصد گرفت حتی یه نرم افزار هم یادمه تو اینترنت دیدم درصد میگرفت.ولی دیگه واقعا کاری نداره درصد گرفتن ، تعداد درست ضربدر 3 ، منهای تعداد غلط ، تقسیم بر تعداد سوال ضربدر 3
    شما هم موفق باشی دوست عزیز
    سلام منم پشت کنکوریم ولی قلم چی ثبت نام میکنم این لینک اقای سرورپور نمیاره من امروز 1.5 درس خوندم ااااااااااااه

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام sara عزیز
    همین که بتونی با برنامه از اول پیش بری خیلی مهمه
    متوجه این قسمت دوم نشدم.لینک آقای سرورپور نمیاره ؟؟؟
    از فردا سعی کن وقت بیشتری بذاری،خیلی کمه این مقدار
    سلام ببخشید من دیشب نتونستم بیام...
    من واسههه رقابت پایمم;)

    پاسخ:
    پاسخ:
    اشکال نداره ، پیش میاد
    لحظه شماری میکنم برای نتایج این آزمون و نوشتن رتبه افراد پایه تو وبلاگ (-;
    ببینم چیکار میکنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی