زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آزمون 24 شهریور قلم چی

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۴ ق.ظ
ایندفعه یه کارنامه افتضاح میذارم که درس عبرتی بشه برای خودم.البته واقعا هم نخوندم .ایشالله امتحان بعدی

 

راستی از دوست خوبم سینا عزیز هم ممنونم که تو وبلاگش کلی کمک میکنه


وضعیت کلی تراز رتبه کشورى رتبه در منطقه رتبه در شهر ارزیابى ضریب رشد
4656 11049 5624 23 C 9
دروس اختصاصی            
4463 13257 6742 23 -C -1
دروس عمومی            
5236 6398 3308 15 -B 19

 

تعداد شرکت کنند در این آزمون:21541نفر

 

اختصاصی  
درصد تراز رتبه ارزیابى ضریب رشد میانگین بازه
(چنداز ده)
تفاوت شما با میانگین بازه
(چند از ده)
ریاضی 3 0%
4114 14834 سفید -1 1
ریاضی 2 0%
4512 6279 سفید 13 0
زیست‌شناسی وآزمایشگاه 2 15%
4303 13979 +D -9 2
زیست‌شناسی و آزمایشگاه 1 25%
4904 5864 +C 20 1
فیزیک 3 0%
4398 10915 سفید 11 0
فیزیک 2 0%
4378 8606 سفید -26 1
شیمی 3 0%
4127 14437 سفید -16 1
شیمی 2 10%
5111 4178 -B 26 0



عمومی درس
درصد تراز رتبه ارزیابى ضریب رشد درس میانگین بازه
(چنداز ده)
تفاوت شما با میانگین بازه
(چند از ده)
ادبیات فارسی2 و زبان فارسی3 48%
6203 2352 B محاسبه نشده 2
عربی 2 و 3 7%
4339 13215 D محاسبه نشده 1
دین و زندگی 2 و 3 22%
4605 11962 C محاسبه نشده 2
زبان انگلیسی 3 28%
5075 6858 -B 3 2

 

نظرات  (۴)

موفقیت تو ازمون هنر میخوادددددد.........هنرتو به هممون نشون بده......
امیدوارمممم اینقد خوب بخونی که با این 4 درس ترازتو به راحتی بیاری بالا 5 هزار....
موفق باشی


ممنون سینا جان
سعیمو میکنم ایشالله شرمنده اینقده لطفی که بهم داری نشم
اختیار داری داداش.....
مثلا نگا کن تو این ازمون با میانگین 20 درصد زیست و 5 درصد شیمی تراز اختصاصی هات شده 4400 پس اگه این ازمون بیای رو شیمی و زیست تو اختصاصی ها تاکیید کنی و مثلا هر کدومو بالا 50 بزنی راحت اختصاصی هات تا 5000 میاد بالا...
عمومی هاتم زبانت اگه خودت قبلا کار کرده باشی به راحتی میتونی همین 28 درصد رو بزنی اما اگه دینی رو بیاری مصلا 50 وادبیاتم همین 50 بزنی اینم ترازت تا 5500 میرسه به این ترتیب ترازت بالا 5000 میشه و کم کم 400 تا افزایش تراز تو یه ازمون یه نتیجه خارق العادست............
موفق باشی(راستی جواب سوالتو تو وبم دادم فعلاااا به اینکه کدومو برای 21 مهر برداری فکر نکن که ذهنت مشغول نشه )
امیدوارم جمعه بترکونیییی.....
بای
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آره راست میگی.شدنیه
اومدم جوابو خوندم و خیلی از جوابت ممنونم
پس دیگه من رفتم بترکونممممممممممم
این چند روزوووو به نظر من نشیننننن همه درسارو یه خورده از این یه خورده از اون بخون میدونی چی میگم؟؟؟؟؟؟؟مثلا همیشه قلم چی توصیه میکنه خوندن 80 درصد مطالب با عمق 100 درصد خیلی بهتر از خوندن 100 درصد مطالب با عمق 80 درصده...
توهم این چند روزو بزار برای درسایی که میخوای برگ برنده بسازی....البته همه وقتتو نه!
ولی مثلا تو که 9 ساعت میخونی....4 روز وقت داری یعنی 36 ساعت به نظر من 25 ساعت وقتتو بده مثلا واسه زیست و دینی......بقیشمم بده به شیمی 2 و ادبیاتتتت...
اینجوری اصلا میتونی بفهمییی ایا کتابایی که انتخاب کردی خوبه یا نه....
اگه این ازمونم ریاضی صفر زدی اشکال نداره چون جامعه و حقیقتا ریاضی و فیزیک با 4 ساعت خوندن نمیشه 30 درصد بیاد بالا!اما زیست میتونی دینی میتونی....تو این ازمون هدفت اینا باشه که بهت گفتم برای ازمون بعد که مبحث ریاضی و فیزیک کمه میشینیییی درست حسابییی از بیخ و بنننن همه ریاضی رو میریزی به هم....این همون کاریه که من واسه ریاضی میخوام انجام بدم....
پس هدفت این 4 درس باشهههه ....موفق باشی
_______________________________________
راستشو بخوای میخواستم همین کارو کنم و همه درسها رو بخونم.خب شد اومدی گفتی،خیلی ازت ممنونم حتما با همین برنامه ای که دادی پیش میرم.با این برنامه مطمئنم این آزمون خیلی بهتر میشم
خیلی گلی سینا جان
سلام دوستتتتتت خوبم......
همون جور که خودت گفتی نخوندییییی........
راستش من ادم رکی هستممم بزار بهت بگم باید خیلی خیلی تلاش کنی......
ایشاللهههه ازمون بعد خیلی خوبتر از این ازمون میشی.....ایشالله برو بالای 5 هزار.....اگه هر ازمون بتونی همین قد بری بالاتر مطمئن باش در عرض 1 -2 ماه ترازت میاد بالا 6 هزار........
این اولین کارنامه قلم چی هستش که از بعد کنکورم دارم میبینمممم....شیمی 2 خیلی اسونههههه ازمون بعد به نظرمممم روش سرمایه گذاری کن چون واقعا جواب میده...
ایشالله منم از 21 مهر به جممع شما کانونی ها میپیوندم........
راستی اسمت چیه؟
موفق باشی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام آقا سینا گل گلاب
دکتر جان قدم رنجه فرمودید تشریف اوردید
آره با نظرت کاملا موافقم.با اجازت کارنامه های قبلیتو دیدم ;) چند روز وقت بیشتر ندارم ولی تمام تلاشمو میکنم
خیلی خوبه که از امتحانهای بعدی هستی و از این بابت خیلی خوشحالم
اسم و کلی پرحرفی هامو برات نظر خصوصی گذاشتم
باز هم از لطفت ممنونم و آرزوی موفقیت میکنم برات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی