زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آزمون 11 بهمن 1392 قلم چی

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

به لطف مینا خانم عزیز میتونید با کلیک بر روی لینک زیر پاسخ نامه این آزمون رو در سایت کانون ببینید و با کلیک کردن روی هر سوال در پنجره ی جدیدی که باز میشه هم سوال و هم جواب نماش داده خواهد شد

برای اینکه تقلب نکنید و جواب رو قبل از مشاهده سوال نبینید ، حتما عکس مرورگرتون رو ببندید و بعد به این صفحه مراجعه کنید تا جوابها مشخص نباشه

موفق باشید دوستان

مشاهده آزمون یازدهم بهمن ماه 92 قلم چی

 

 

نظرات  (۸)

  • الــــــــهه
  • سلام.مرسی دانلود شد.واسه اقای شجریانه/
    بس حکمت نداشتن باسخ تشریحی اینه!!!!!!!حالا جالب اینجاس ک ی تعداد معدودی همون باسخ تشریحیم ندارن
    سطح سوالای زیستش خوب ان ولی اینکه همشون شدن "چند مورد از گزینه های زیر جمله زیر را به نا/درستی تکمیل میکنن"حرص منو ک دراورد/شده ادبیات!!!!
    مخصوصا اینکه توی یه موردش اشتباه کنی و مثلا بجای 2مورد3موردو انتخاب کنی!!!!!ا
    اینم ی مورد از جمله های انگیزشی زیر شیشه میزم....واسه همه اونایی ک مطمئنن به روزای خوبی ک در راهن...
    روزهای ســــــخت بهایی است که بـــــــــــــآید برای ســـــــــرافرازی برداخت کرد..

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام الهه عزیز
    من هم دانلود کردم الان که دارم اینو مینویسم دارم گوش میدم.من از تو ممنونم که کلی حالمو عوض کردی با گوش دادن به این آهنگ زیبا.خیلی صدای همایون شجریان رو دوست دارم.خیلی وقته گوش ندادم باید برم کاستشو بیارم گوش بدم.
    آره من هم با این سوالهای زیست همیشه مشکل داشتم.همش شک میکنم.ادبیاتو خوب اومدی
    مرسی از جمله قشنگت.این جمله واقعا برای همه مراحل زندگی درسته
    ________________________________________________________
    هر کسی آهنگ تصنیف هوای گریه همایون شجریان رو گوش نداده از لینک زیر دانلود کنه و لذت ببره
    http://up.oldmusic.ir/up/oldmusic/Music/iranian-man-new-singer/homayon-shajaryan/Havaye%20Geryeh%20Homayoun%20Shajarian%20(www.oldmusic.ir).zip
  • وڪیل پایــہ یڪ בاבگـســترے בر آیـלּـבهـ
  • چقد قالب وب جالبه :))
    ادم حس رقابت میکنه!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام شیوا عزیز
    طرح خودم بود.مرسی از لطفت
    امیدوارم امسال حقوق دانشگاه تهران با یه رتبه خیلی خوب قبول بشی
    ممنون از نظرت
    Salaam
    Mrooz zangidam migan karnamat ehtemalan tashih nashode:)))
    Yaniii awwliieee
    Gftam kash karname konkoram gom she bgan y ras boro har uni k doos dari:-))
    Vaaay man hanooz omomi shoro nakardaam:))
    Kheeeili relaxam

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خب خوبه حداقل یکی میره دنبالش شاید پیدا بشه
    برای کنکور احتیاجی به گم شدن کارنامه نداری.مطمئنم همینجوری پزشکی قبولی
    مشکلی نیست برای عمومی ها.از همین حالا هم شروع کنی وقت اضاف میاری
    در طول روز اول اختصای کار کن آخر وقت که خسته شدی برو سراغ عمومی ها
    موفق باشی
    Salaam..
    Manzooram hamon darsad giriaye khodet boodchetore darsadat?!
    Hamchenan karnamam nayoomade
    Fk knam gom shode:))
    Vase in azmonaro injor kardan k gozine nmizanan choon tuye 5 min akhar k kheili barge midan va ykam sare jalase shologh mishe bacheha miran biroon javbaro sms mknn b ham!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سارا عزیز
    درصد ها بد نیست ولی اصلا اونطور که میخوام نیست
    مال همه اومده ، فکر کنم دیگه کارنامه ات نیاد ولی جدا برو مرکز و بپرس تا پیگیری کنن
    بنظرم راه حلش این بود که بچه ها رو تا آخر آزمون نذارن برن بیرون.من که اصلا از این روششون خوشم نمی یاد.آخه با تقلب نفر اول هم بشی جایزه که نمیدن؟
    امیدارم بالاخره کارنامه ات پیدا بشه
    سلام
    بیشتر از همه موارد بازدید وبلاگت خیلی جالب بود؛تناسب برقرار نیست.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    والا این دیگه دست من نیست.شرمنده
    منظورتو از تناسب کاملا متوجه نشدم.بازدید هر روز در پایان روز مشخص میشه ، که متناسب هست به نظرم
  • ٍٍستاره امید/الهه/
  • سلامخوبید؟؟خبری نبود ازتون؟؟؟!!!! ایشالا ک سفت و سخت خونده باشید.ما ک هر کی بهمون میرسه میزینه ب تریب یاس و تضعیف روحیهمنم تو این جور مواقع ی گوشم دره ی گوشم دروازه
    الانم بعد از هزار و سیصد و درشکه!!!!اومدم ی چیز غیر درسی دانلود کنم مگه میشه!!!!تصنیف هوای گریه اس نمیدونم شنیدید یا نه ولی حتما بشنوید!!!
    منم مثل شما ازمون میدم یسری ابهامات واسم بیش اومده مثلا سولای عمومی واسه شمام بیستایی ان ایا؟؟؟باسخ نامه تشریحی ام واسه من جواب تستی نداره نمی دونم چرا!؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟
    درصدام اصلا جالب نیستنمثلا زیست جمع بندی رو47 زدم واقعا موندم چرا؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ: سلام الهه عزیز
    مرسی از لطفت.ممنون
    کلا همه استاد تضعیف روحیه ان.باریک الله همین کار درسته
    متاسفانه نشنیدم.اگه نتونستی دانلود کنی بگو حتما برات لینکشو پیدا میکنم.البته یکم مشخصات بیشتر بده تا راحت پیدا کنم
    امسال مثل اینکه قلم چی اینکارو کرده.چون اصل سوالها رو هم دیدم همینجوری بودن
    متاسفانه بصورت خیلی مسخره ای امسال اینجوری شده که تو پاسخنامه گزینه ی صحیح رو ننوشته.(به احتمال زیاد میخواسته مثلا بچه ها سوالها رو بصورت تشریحی بخونن)
    منم دارم خیلی وقت از دست میدم
    بیشترین وقتتو بذار رو زیست و شیمی ، خیلی مهمن.ایشالله موفق میشی اصلا نگران نباش.خودت هم میدونی که استعدادشو داری ، فقط کافیه یکم وقت بیشتری بذاری
    سلام
    خوب هستین
    آزمون چ طور بود؟
    کارنامه من ک نیومده هنوز

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سارا عزیز
    ممنون
    من آزمون ثبت نام نکردم فعلا.فقط سوالها رو دانلود میکنم و تست کار میکنم
    امیدوارم آزمونو خیلی خوب داده باشی
    دستتون درد نکنه عالی بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم پردیس عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی