زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آزمون ادبیات 11 بهمن ماه قلم چی بصورت آنلاین

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

تو این پست تصمیم گرفتم درس ادبیات آزمون قبل قلم چی رو براتون یه جورایی آنلاین بذارم امتحان بدید.فکر کنم اینجوری بهتر احساس کنید که سر جلسه نشستید و دارید امتحان میدید.دیگه خوب و بدش با شما ولی امیدوارم دوست داشته باشید

راستی امتحان دادید درصدهاتون هم بیزحمت ثبت کنید

موفق باشید


راهنمایی : برای مشاهده سوال بر روی عدد سوال مورد نظر کلیک کنید و برای مشاهده پاسخ خود بر روی گزینه ی مورد نظر خود کلیک کنید


الف - ب - ج - د

1 -

2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-

10-

11-

12-

13-

14-

15-

16-

17-

18-

19-

20-

 

نظرات  (۱)

وقتت گرفته نمیشه ؟جالب بود برام.موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
نه زیاد.دیروز خوب خوندم درسمو برای جایزه گفتم اینکارو کنم براتون
خوشحالم خوشت اومده
موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی