زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم
سلام دوستان عزیز

امروز براتون آزمون آنلاین زیست شناسی رو آماده کردم که امیدوارم بتونید ازش استفاده کنید

موفق باشید


راهنمایی : برای مشاهده سوال بر روی عدد سوال مورد نظر کلیک کنید و برای مشاهده پاسخ بر روی گزینه ی مورد نظر خود کلیک کنید

(درصدهای خودتونو هم میتونید بعد از آزمون در قسمت نظرات ثبت کنید)


الف - ب - ج - د

111 -

112

113

114

115

116

117

118

119

120

121

122

123

124

125

126

127

128-

129

130

131

132

133

134

135

136

137

138

139

140

141

142

143

144

145

146

147

148

149

150

 

 

نظرات  (۴)

سلام عالی بود خیلی خوب جواب دادم به نظرم سوالات گزینه دو سخت ترازقلم چی هست من سوالات قلم چی رو بهترازگزینه دو جواب دادم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام پردیس عزیز
خیلی خوشحالم که خوب جواب دادی.ایشالله کنکورم همینطور بدی
آره باهات موافقم گزینه دو سخت تر از قلم چی هست ولی خب بنظرم سوالهای کنکور خیلی خیلی سخت هم نیست یکم استانداردش بالاست
  • الــــــــهه
  • سلام.شما ازمون 25 بهمن ازکجا گرفتید؟ده مرتبه امروز اومدم چک کردم ولی توی فرم خرید تا 11بهمن بیشتر نیسچرا؟؟؟؟
    ی نکته هم راجع ب ولوکس و اسبیروزیر ’ک خیلی سبز گفته برسلولی کاذبن و صرف نظر از اتصالشون به هم مستقل زندگی میکنن.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام الهه عزیز
    من این آزمونو نگرفتم از همین لینکی که مینا خانم از سایت کانون دادن استفاده کردم.
    بعضی موقع یکم طول میکشه تا آماده اش کنن.قبلا هم پیش اومده چنین حالتی.ولی به احتمال زیاد میذارن
    مرسی از توضیحت راجع به ووووکس
    Akhe b ma goftan tak selooliaye ab shirin!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره تک سلولی آب شیرین میشه واکوئل ضربان دار.
    ولی تو حالت کلی دیدی تو آب شیرین زندگی میکنه بدون واکوئل ضربان دار داره در غیر اینصورت نمیتونه زنده بمونه و آب میره توشو خفه میشه
    من هم اولش فکر میکردم فقط تک سلولی باید باشه تا واکوئل ضربان دار داشته باشه ولی توی جواب یه تستی دیدم که این نکته آب شیرین و شور رو گفته بود.
    راستی تو صفحه بعد از این که گفته ساده ترین نوع زایش رو دارن منظورش چرخه ی هاپلوئیده حواست باشه
    Salam khoobi?
    Y soal volvox vase chi vakoel zarabandar dare?!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام سارا عزیز
    بطور کلی
    آب شور = واکوئل ضربان دار ندارن
    آب شیرین = واکوئل ضربان دار دارن
    ولوکس هم در آب شیرین زندگی میکنه و واکوئل ضربان دار داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی