زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

آخرین پست تا ...

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

دیگه واقعا از این وضعیت خودم خسته شدم ، امروز یه تصمیم گرفتم و گفتم بیام و حتما اینجا ثبتش کنم.(فقط اومدم این پستو بذارم بخاطر همین وقت نمیکنم به دوستان عزیز سر بزنم از همینجا ازشون عذر میخوام)

همونطور که از عنوان پست مشخصه این آخرین پست وبلاگه البته تا یه زمان خاص

پست بعدی خبر قبولی ماهی سیاه کوچولو در رشته پزشکی دانشگاه سراسریه و تا وقتی که این اتفاق نیافتاده دیگه اینجا نمیام و هیچ پستی نمیذارم با وجود اینکه خیلی سخته دیگه وبلاگ نیا

امیدوارم در زودترین زمان ممکن این اتفاق بیفته هم برای من هم برای شما

برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم خیلی زود به هدفی که واقعا عاشقش هستید برسید.تلاش یادتون نره ، مطمئن باشید روزهای خیلی خوبی در انتظارمونه

 

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۴)

bet iman daram 100 darsad qhabul mishi az pezeshki
:)
duste aziz mishe tasire moadel dar konkuro bem tozih bdi !!
man nomrehaye nayaim eftezahe (16.15(
va asheqhe dandanpezeshkiam
yani ba in vaze eftezah nomarate katbi mitunam in reshte qhabul nasham ? ya??
:(((((
va ketabai k bara konkur mikhuni ro mishe beqi dr !!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ببخشید یکم دیر شد جوابتو بدم
در مورد تاثیر معدل همینقدر میدونم که معدل تاثیری نداره و نمره هر درس تاثیر میذاره.امسال که 25 درصد هست یعنی اینکه مثلا از 100 درصد زیست شناسی 25 درصدش اون نمره ی کتبی هست 75 درصد هم نمره ای هست که توی کنکور بدست میاری
نگران نباش اونقدرها هم افتضاح نیست نمره هایت.با تاثیر 25 درصد ، درصد زیادی رو از دست نمیدی
امسال و سال دیگه رو زحمت بکشی حتما دندون پزشکی قبول میشی.مطمئن باش
کتاب ها رو توی پست ها قبلی گفتم ببین اگه پیداش نکردی تا بهت بگم
موفق باشی
ایشاالله
دوست خوبم

پاسخ:
پاسخ:
به به سلام داداش سینا عزیز
نتونستم دیگه نیام
خیلی خوشحالم کردی
ایشالله تو هم موفق باشی آقای دکتر
وااااااااااااااااای ماهی کجا بووووووووووووودی!!!

چشم ما تلاش میکنیم توهم تلاش کن ایشالا ک هم تو قبولی هم من هم باقی دوستااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

پاسخ:
پاسخ:
سلام سما عزیز
مرسی از اینکه به یادم بودی
ایشالله
سلام متاسفانه صدبار اومدم تا نتیجه ازمونتونو ببینم اما نظرات پستتون خراب بودمنم رمز نداشتماز ته قلبم براتون ارزوی موفقیت دارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر روژان عزیز
واقعا شرمنده
ممنونم ازتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی