زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

نذری متفاوت امسال

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

هر سال عصر تاسوعا نذری داشتیم ولی امسال استثناعاً دیروز دادیم.

جای همتون خالی بود، واقعا نذری امام حسین (ع) یه حال و هوای دیگه ای داره

عصر که نذری آماده شد منم کمک کردم تا نذری ها رو بخش کنیم. اولین باری که سال قبل اومدم به این خونمون این همسایمونو دیدم، بیشتر مواقع پیره زن و پیره مرد صندلی میذاشتن جلوی درشونو استراحت میکردن. پیره مرده مریض بود و بعدها وقتی پسرش با بابام صحبت میکردن متوجه شدم شیمیایی بودن و چند ماه پیش هم فوت کردن.

نذری بردم براشون اتفاقا روبروی خونمون هم هستن، نذری رو که به حاج خانم دادم بهم گفت ایشالله دکتر بشی. خیلی جا خوردم همسایمون اصلا خبر نداشت که من کنکور میدم و الان کلا دارم چیکار میکنم

حس خیلی خوبی بهم دست داد و بنظر خودم یه نشونه هست که ناامید نشم و ادامه بدم. اتفاقا قبلش که داشتیم نذری درست میکردیم با خواهرم صحبت میکردیم و گفتم هر رشته ای بشه امسال میرم، خواهرم گفت مثلا پرستاری هم میری گفتم آره. حس کردم یکم ناراحت شد که میخوام هدفمو پایین بیارم

ولی الان میگم هر دانشگاهی میرم فقط پزشکی :)

انشالله عزاداری ها و نذرهای همتون قبول حق باشه و همیشه به لطف امام حسین (ع) در کنار خانواده سالم و موفق باشید

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۳)

واقعا محرم حال و هوای فوق العاده ای داره...
کاش تو کل سال محرم رو یادم بمونه نه فقط تو این دهه...البته ما ادما واقعا فراموش کاریم...
برای همتون حسابی دعا کردم...امیدوارم امسال نتیجه ی عالی رو هممون بگیریم...موقع انتخاب رشته که دور هم بودیم اگه کسی هم پزشکی نیورد(که ایشالا همه میاریم)هممون از نتیجمون راضی و شاد باشیم...که از کجا به کجا رسیدیم...که بیخیال نشدیم و بهترین عملکرد رو انجام دادیم...

امیدوارم امسال اگه یه اشتراک از برگه ی جواب انتخاب رشته هامون بگیریم،این جمله اشتراکش باشه...
دکتری حرفه ای پزشکی:قبول
پاسخ:
آره واقعا... حیف زود تموم میشه... 
خیلی ممنونم که به یادمون بودی، انشالله هر مرادی که داری خدا بهت بده
اینجور بشه که خیلی عالی میشه :)
انشالله که همینطور بشه و هممون جواب زحماتمونو بگیریم
راستی زهرا عزیز
نظرتون خصوصی بود و نمیشه تایید کرد
رمز پستو برداشتم، همیشه امیدتون به خدا باشه، همه چیز درست میشه. فقط هیچوقت از تلاشتون دست بر ندارید تو این چند ماه میتونید خیلی پیشرفت کنید. هنوز اول راه هستید
همگی موفق باشید
انشاالله قبول باشه. ممنون که مارو محرم خودت دونستی تا از مطالبت استفاده کنیم.
پاسخ:
ممنون جانی عزیز
خواهش میکنم
انشالله هر حاجتی داری تو این شبهای عزیز بهش برسی
موفق باشی
امیدوارم ب خواستت برسی ماهی .... قلبت پاک ب نظر میرسه ... برا ما هم دعا کن ...
امیدوارم ک امسال سال خوبی برا هممون باشه...
پاسخ:
ممنونم صنم عزیز
انشالله که امسال سال خیلی خوب و متفاوتی برای هممون باشه و سال دیگه مینویسی دکتر صنم 
محتاجیم به دعای شما دوستان عزیز، التماس دعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی