زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ

خدا رو شکر امروز وضعیت سفید بودヅ

صبح بعد از نماز یه ساعت و نیم خوندم و کلی جلو افتادم بعد هم که دیگه خوابیدم (^_^) 

برام سخته صبح تا ظهر بیدار بمونم نه اینکه شبها هم نمیرسم زود بخوابم...

امروز اونقدری خوب بودم که آخر شب برای خودم جایزه گذاشتم و دور همی بازی کردیم ولی جایزه پیش از موعود بود. چون هنوز درسا تموم نشده بود و مجبور شدم تا ۱:۳۰ بخونم(ولی لازمم بود کلی روحیه انگیز بود:-)  )

ساعت مطالعه امروز: ۱۰ ساعت

  • ماهی سیاه کوچولو

نظرات  (۲)

سلام ماهی جان 
خیلی خوشحال شدم دیدم که برگشتی 
ماهی اصلا از نگاه حرفای دیگران دلخور نشو اهمیت نده. زندگی زندگی توئه .تو اینجوری خوشحالی تو اینجوری لذت میبری. اینجوری باش.
توی کلاسامون خیلیا هستند که تا فوق لیساسن رفتن چون به رشته ای که خوندن علاقه نداشتن باز اومدن کنکور بدن. تعداد این افراد از خود بچه های سال چهارم بیشتره. 
استاد زیستمون میگفت یه شاگرد داشته بعد از 8 سال پشت کنکوری بلاخره تونسته پزشکیو بیاره
به نظرم عشق تو به پزشکی یه عشق معمولی نیست. تا تهش برو. خدا همراهت باشه عزیزم. 
نایست فقط بدو. انشاالله که موفق شی
پاسخ:
سلام مریم عزیز
خیلی ممنونم از کامنتت که پر از انرژی مثبت و انگیزست
چشم... تمام تلاشمو میکنم تا به امید خدا حتما امسال پزشکی سراسری با یه رتبه خوب قبول بشم
خیلی خوشحالم کردی، ممنووون
التماس دعا
سلام
خوشحالم که دوباره برگشتی به وبلاگ نویسی. خیلی خوبه. 
چرا فقط یه هفته رو نوشتی؟ بقیه‌ـش چی شد پس؟
پاسخ:
سلام جانی عزیز
اینترنتو تازه شارژ کردم انشالله از فردا هر روز مینویسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی