زندگی ماهی سیاه کوچولو

The Little Black Fish
زندگی ماهی سیاه کوچولو

مرگ خیلی آسان می تواند الان به سراغ من بیاید. اما من می توانم زندگی کنم، نباید به پیشواز مرگ بروم. البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ رو به رو شدم که می شوم، مهم نیست. مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد ... (صمد بهرنگی - نویسنده ی داستان ماهی سیاه کوچولو)
________________________________
« اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خود نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی - دکتر محمد قریب »

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۸ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۳ - جانی
    همممم

بیست و نهمین روز کنکور 95

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ق.ظ

دوستان عزیز بابت این چند روز که نبودم و نتونستم جواب نظراتتونو به موقع بدم شرمنده

فکر میکنم به این شکل روزانه بنویستم بهتر باشه شما عزیزان هم میتونید ساعت مطالعه هاتونو تو قسمت نظرات هر روز یادداشت کنید. نظراتو بدون تایید میذارم. ببینم امروز چیکار میکنید. من که دیشب خوابیدم و الان ساعت 6 صبحه و میخوام شروع کنم. موفق باشید همگی

زیست شناسی: ١:١٠

شیمی: ٠٠:٤٠

ریاضی/ فیزیک: ٢:١٠

ادبیات/ دین و زندگی: ٠٠:٤٥

عربی/ زبان: ٠٠:١٥

ساعت مطالعه امروز: ٥ ساعت

خیلی برنامه ی خوابم ریخته بود به هم، الان هم حسابی خوابم میاد و نمیتونم زیاد بنویسم انشالله بعدا

  • ماهی سیاه کوچولو

کنکور 95 تجربی

کنکور تجربی 95

نظرات  (۹)


مرسی مهدیه عزیز بابت معرفی سایت. دیگه کارم رو آسون کردی. :). چون مثل اینکه سوالای آزمونهای موسسات دیگه هم می ذارن.

در مورد نوشتن ساعات مطالعه واقعا اومدن هر روز تو سایت و نوشتنش خیلی سخته. اگه هفته ای بنویسیم و آخر جمعه بیایم کل ساعت هفته رو بنویسیم بهتر نیست؟؟؟ البته این یک پیشنهاد بود.البته از روی تنبلی.

من از شنبه تا جمعه ساعت 1.30 بعد از ظهر:
دینی 1 ساعت
ریاضیات 3 ساعت
فیزیک 6 ساعت
زیست 15 ساعت
بقیه درسا 0 ساعت
کل : 25 ساعت

البته سعی می کنم هر روز بیام ساعت همون روز رو بنویسم. اگه نشد دیگه شرمنده.
فعلا هدفم اینه که کل ساعات مطالعه هفته رو بین 35 تا 40 برسونم. حساب کردم اگه روزی 5 ساعت بتونم بخونم میشه. البته در میان مدت. نه کوتاه مدت

به قول این شعره : رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود/ رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.
که متاسفانه من گهی تند و گهی خسته میرم. :)

به امید موفقیت همه اونایی که امید دارند.

پاسخ:
سلام درباره الی عزیز
من فقط دوست دارم با هم یه رقابت دوستانه داشته باشیم، خب اگر هفتگی میتونید بیاید همین کارو انجام میدیم.
اتفاقا منم همینطورم :)
ولی دیگه باید آهسته و پیوسته بریم
انشالله
@About Elly
خیلییی ممنون از لطفت
ولی
این سایت >nomre.blog.ir
فردای ازمون قلم گزینه دو و سنجش و فک کنم گاج
سوالات + پاسخنامه تشریحی رو میذاره
بچه ها میتونید از اونجا استفاده کنید.
تشکر.
پاسخ:
ممنون مهدیه عزیز بابت معرفی این وبلاگ
راستی اصلا زحمتی نیست برای اسکن. چون بعد از آزمون اصلا حوصله هیچ کاری به غیر گشتن تو نت تا زمان رسیدن کارنامه نمی تونم انجام بدم. حداقل با این اسکن کردن دل یه چند نفری رو شاد میشه کرد. نمی دونم لینکی که تو نظر قبلی فرستادم درسته یا نه. درست نبود اطلاع بدید
پاسخ:
آره منم قبلا که آزمون میدادم همینجور بودم
بله لینک درست بود، ممنون


سلام. امتحان دادیم و تموم شد. اینطور که فهمیدم این آزمونش تماما از سوالای کنکورهای سال قبل بود. حتی یدونه تالیفی ندیدم توش. البته از رو پاسخنامه فهمیدم این موضوع رو. اینم لینکش:

http://filemoney.com/cpfpo7teyela.html

من که امتحان خوب ندادم. اما خوشبختانه درصد منفی نزدم. اینا درصدهای من بود:
زبان 79/ریاضی 15/فیزیک 10/زیست 18/ شیمی 22
کل شرکت کنندگان هم زده 22098 نفر.
ترازعمومی من شد 6900. تراز اختصاصی من شد 4900.
تراز کل هم شد 5050. رتبه کل 7600.
نمی دونم این خوبه یا بده.
پاسخ:
سلام درباره الی عزیز
جالبه همه سوالات کنکور بوده
خیلی ممنون از لطفت، الان میذارم بقیه ی دوستان هم استفاده کنن
ماشالله زبان :)
برای امتحان اول با توجه به حجم مطالب و اینکه آماده نبودی خوبه
ماشالله تراز عمومی :)
انشالله آزمون بعد کلی رقیب داریا، بیا همینجا ببینیم چطور دادیم
سلام دوستان عزیز. من صبح آزمون قلمچی دارم. کل کتابهای سال سوم هست. فکر کنم بچه هایی که امسال سال سوم بودند و امتحان نهایی داشتند این آزمون رو خوب بدند. من که آمادگی ندارم اصلا. چون حجم مطالب آزمون زیاد بود. به هر حال هر کی سوالای قلمچی خواست من می تونم اسکن کنم تا دیگه هزینه 1000 تومان اضافی نکنید برای خریدن. فقط بگید که کجا باید آپلود کنم. چون زیاد بلد نیستم.
پاسخ:
سلام درباره الی عزیز
آره خیلی مطالب این آزمون سنگینه، بخاطر همین هم من از آزمون بعدی شرکت میکنم. انشالله که امتحانو همگی خوب بدید. 
واقعا خیلی لطف میکنی اینکارو بکنی، فقط اصلا راضی نیستم بخاطرش تو زحمت بیفتی. اگه واقعا برات ممکنه این لطفو بکن
برای آپلودش میتونی از این سایت استفاده کنی بعد من تو هاست وبلاگ آپلودشون میکنم که حذف نشن

http://filemoney.com

موفق باشی و پیشاپیش ممنووووووووون

خییلی ممنون ماهی . واقعا مفید بود..

+ من قبلنا به وبلاگ یکی سر میزدم ولی اصلا اسم وبلاگش یادم نی .
پدرش دکتر بود
رفتم ارشیوتو بخونم که رمز داش .
گفتم بپرسم بلکه اونی.
ممنون.
امیدوارم موفق شی ماهی.
پاسخ:
خواهش میکنم مهدیه عزیز
بنظرم این وبلاگی که میگی آشناست ولی منم یادم نمیاد چی بود
ممنون، انشالله تو هم موفق بشی دوست عزیز
امروز استارتو زدم :)
فقط سرعت مطالعم خییلی پایینه
1.30 ساعت میکشه فقط 3 ص از در سنامه شیمی رو بخونم تازه اونم قسمت حفظیش این خیییلی سستم میکنه نمیدونم چیکار کنم.
من واقعا مات میمونم میبینم طرف میاد میگ امروز 1 ساعت زیست خوندم 45 دیقه شیمی نیدونم 1 ساعت فیزیک
واقعا احساس خنگی بم دست میده . نمیدونم چرا اینقدر کندم.
مثلا دو ص لغتو به خدا 1 ساعت میکشه بخونم.نمیدونم از خنگیمه یا از چی..این عذابم میده ماهی . چیکار کنم؟
ماهی بابای تو دکتره؟
پاسخ:
مهدیه عزیز، بنظرم مشکلت طبیعیه. وقتی میخوای مطلبی رو برای اولین بار بخونی خیلی طول میکشه ولی برای دوباره خوندن همون مطلب شاید ١/٤ هم زمان نبره. البته اگه مطلب جدیدی نیست که میخونی و به اون مبحث مسلط هستی یکم وسواسو باید کمتر کنی و بیشتر وقتتو بذاری رو تست زدن، تو تست همه چیز مشخص میشه و اشکالاتت برطرف میشه. زیاد نگران این موضوع نباش که مطالبو ١٠٠ درصد یاد بگیری بعد بری تست بزنی، هیچکس همچین کاری نمیکنه و همراه با تست زدن مطالب و نکات رو هم یاد میگیریم
خیلی خیلی خوبه که شروع کردی، با پشتکار ادامه بده و مطمئن باش اگه براش وقت بذاری حتما موفق میشی
خیر، پدرم پزشک نیستند
 عاره ، سوبــــــــــا

:)

 
پاسخ:
:)
انشالله که موفق میشی دوست عزیز
خوشحال میشم خبرشو بهم بدی
سلام دوست عزیز
خسته نباشی...
خوشحالم که برگشتید و سالم و سلامت هستید...و همینطور تلاشگر...
ایشالا که همیشه همینطوری باشید...
این مدت زیاد فکر کردم و تحقیق کردم...به احتمال زیاد شاید یک سال دیگه بمونم پشت کنکور...چون به گفته ی خیلی از کسایی که الان دوباره کنکور دارن میدن برم دانشگاه یا حتی پرستار بشم اون خلا باهام میمونه...منم هرگز نمیخوام این اتفاق بیوفته...
این پای تو گچ هم کاملا منو خونه نشین کرده و دیگه کم کم داره خستم میکنه!
خدا همه ی مریض هارو شفا بده ایشالا...
این چند وقت بیشتر روی زبان کار کردم که اگه خواستم به پرستاری راضی بشم زبانم تقویت شده باشه...ولی الان یه جورایی دو دلم ولی بیشتر به سمت دوباره موندن نظرم هست...
وقت مشاوره گرفتم واسه هفته ی دیگه که بهتر بتونم تصمیم بگیرم...
خدا خودش هممونو کمک کنه...

پاسخ:
سلام حسین عزیز
سلامت باشی، شما هم خسته نباشی
ممنونم و واقعا شرمنده از اینکه این چند وقت نتونستم جوابتو بدم :(
انشالله 3-4 روز دیگه از دستش راحت میشی، زیاد بهش فکر نکن. منم همیشه تو خونه هستم، وقتی دانشگاه قبول شدیم دلمون واسه این خونه موندنامون هم تنگ میشه :)
خوب کاری کردی در هر صورت زبان برای هر دوتاش خیلی خوبه
یه چیزی دوستانه بهت بگم. بنظر من زیاد خودتو درگیر موندن یا رفتن به دانشگاه نکن، یه لحظه فکر کن الان پرستار شدی و داری کار میکنی، یه پزشک تازه کار هم هر روز بهت میگه که اینکارو انجام بده و ... ببین این وضعیت با روحیت سازگاره یا نه. این موضوع کاملا شخصیه و به روحیات خودت برمیگرده و فقط خودت میتونی بگی که میتونی تحمل کنی یا نه. اگه نمیتونی یه لحظه هم شک نکن و محکم بشین برای پزشکی بخون. وقت خیلی سریع داره میگذره، الان یکماه گذشت به همین زودی. مشاوره هم حتما خوبه و میتونه کمکت کنه
امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری و موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی